2010. július 2., péntek

Lementünk fürödni a szopaTÓ-ra

Itt a nyár! A nappalok hosszabbodnak, a szoknyák rövidülnek... vagyis már lassan csak egy öv lesz amit szoknyának csúfolnak.

Tegnap voltunk a „tónál”. Szokásos hely, szokásos haverokkal. Érezni még nincs az igazi nyárfeeling mindenkiben, mert alig volt ember.

Megérkezéskor megnéztük a felhozatalt és ugyanazzal a véleménnyel volt mindenki: a nyári divat jó irányban halad! (bazz még rímel is!)
Mellettünk volt pár helyes csaj, meg is jelstük őket, ők is minket. Az a kár, hogy a helyesebbik szlovák volt. Bevettük a vízbendobálózós játékba. Kicsit dumálgattam vele. Láttam a szemén, hogy bejövök neki!
Elmentünk úszni az egyik gyúrós haverral és a tó közepe felő már lehetett beszélni a csajokról, mármint általánisságban. Nekem is van csajom és most már neki is. Kért pár tanácsot.
Visszafele sprinteltünk és a partnál vettem észre. Hogy azon a csajon nincs melltartó, akivel félórája még dumáltam!
Intelligensen elsétáltam mellette, hogy vegye észre, hogy megnézem. Le is ültem mellé és ő meg felült és kezet adott nekem. Hasonlított a volt csajomra is.

Elég gyorsan elhúztunk onnan, mert kajálni kellett. Érdekes módon nekik is akkor kellett elmenniük. Kicsivel mögöttem voltak. Hallom valaki utánnamkiabál szlovákul, hogy adjam oda a számom. Persze a strand tele volt és mindenki azt nézte h kinek kiabálja. Megfordultam és odamentem a csajhoz, hogy a számom ode nem adom neki, mert a csajom nek örülne neki, de facebookon jelöljön be. Aztán ők még lassultak mi meg már mentünk... kicsivel arrébb elsuhan korival a csaj és belecsíp a seggembe :)

ha nem lenne csajom tuti megraktam volna a wc mögött!!

Nincsenek megjegyzések: