2010. július 2., péntek

Hosszúra nyúlt sörözés

Szokásos edzés után készültem egy szokásos sörözésre, de közbejött egy ünneplés. A haverom végzett a vizsgaidőszakkal és megünnepelte. Én is odamentem. Mivel nem vagyunk az utóbbi időben túl jóban kíváncsi voltam, hogy mit reagál. Megint ugyanolyan fasz volt... megittam a söröm egyre, elköszöntem a haveroktól és mentem az utamra. Persze a másik haverom is akkor végzett a vizsgáival, szoval azzal is ünnepelni kellett. Az egyik sörözőben megláttam még két tagot és leültünk melléjük. Mivel már méső volt, hamar be is csukott és mi megint ketten maradtunk. Maradt egy északai bár, ahova nem szívese járunk, de most nem volt választásunk. Puruttya egy hely, de van pia és sokáig nyitva is van. Megtömtük a zenedobozt és együlöhelyben berúgtunk. A pincér is ismerősöm volt és csak inteni kellett és hozta a következő dózist :)

hazafele köszöntem egy ismerős arcnak és volt vele pár majom és az egyik elkezd szlovákul hebregni, hogy ismer... tévedett. Az ivócimborám bele akart kötni és megverni az összeset, de már csak a pia beszélt belőle. Könnyes búcsút vettünk egymástól és mentünk haza, mert mivel hétköznap volt másnap várt a meló!

Nincsenek megjegyzések: