2010. július 17., szombat

Balatonsound 2010

Kicsit késve, de ittvan! Mint tavaly is, ebben az évben is készültem a BALATONSOUNDRA.
Van egy pár új dolog: most csajommal megyek(erdőbe fát vinni) és nem lesznek ott a legközelebbi haverjaim.

Felültem reggel a buszra, onnan a volnatra aztán mégegyre és délután négynkor megérkeztem álmaim partyhelyére.
Első volt a sátorhely keresés. Nem az első nap mentem a munkám miatt és ezért nehéz volt helyet találnom. Volt egy szabad rész az óriási sátramnak. Éppenhogy elféretem egy altán mellett, de még nem lógott bele.
Második teendőm volt szerezni sört! Ez az ami hajt engem, főleg soundon! Vissza a sátorba, mert egész nap a csajommal lenni (utazás) és nem hozzáérni az nehéz. Szoval bemegyünk a sátorba, egymásnakesünk és azonnal kint valami kiabálás kezdődik!

“ez mekkora szemtelnség, ide rakja a mi részünkre? Merre ment? Utánna megyek? És te itt voltál és engetted?”
erre a másik, aki ottvolt amikor odaraktam a sátramat:
“hát, ja”

erre én kihúztam a sátramat és köszöntem illedelmesen. A csávó csak annyit mondott “apicsába”.
Nem azt várta, hogy egy én méretű embert szidott eddig. Na gyorsan el is tűnt.

Mivel ott volt a csajom, nem lehetett olyan szokásos agyszétkúró party-t csinálni. Maradt a lightos sörözés. Mivel a csajom szerencsére partyarc, nem reklamált, hogy egész nap csak sörözök. Nem rúgtam be tőle, mert hát azért mégis csak sör!

Szombaton összefutottam véletlenül a tavalyi soundos haverommal akivel egész hetet végigtomboltuk! Na mondtam is, hogy ma is szép estém lesz, mert megyegyeztünk, hogy pendulum után kint találkozunk a kis üzletnél!
Ott voltak az ő haverjai is. Pacsi és eldöntöttük közösen, hogy ma bizony vodka napot tartunk.A felvid;ki magyarokkal mindig jobban el tudunk beszélgetni... Vettem is egy üveggel mellé pár bombát. Leültünk ez út mellé és értelemsen alkezdtünk iszogatni. Az üveg felénél már jó volt a kedv és jöttek a közös ismerősök keserése. A végén kiderült, hogy egy környékről vagyunk, az annya a volt tanítóm a rokona a volt osztálytársam és a faterjaink is osztálytársak voltak. Beszarás, hogy milyen messze jössz rá az otthonodtól, hogy mennyi közös ismerősöd is van...

Mivel szombat teltház volt, rendesen sok volt a nép! Engem nem zavar... volt kin röhögni! Az a sok drogos fasz, a részeg looser, a teszemeszem divatmajmok akik a tömegbe mennek a drága bömbösükkel.... stb.

A legnagyobb párbeszéd:

“hallod, most megy a GUETTA!”
“baszok rá, itt kint jobb!”
és így lett hozva még egy üveg vodka!

Pár érdekesség:
Melegvíz elfogyott fél nap alatt, de van fizetős zuhany is és ott van. Na nekem megváltás volt, hogy hideget is érezzek.

Mi viszi rá az embert arra, hogy a konténervéce falára szarra rajzoljon??? le kellett volna fényképeznem... kibaszott műalkotás volt!

Mi viszi rá az embert arra, hogy a toi-toi wc-ben a sarokba szarjon?

Nem lehet beninni kapalácsot. Akkor hogy verjem le a sátorszöget? Megodva: kemény vagyok és kézzel levertem!

Fele annyi pénzt költöttem, de most kettőnknek én fizettem majdnem mindet.

A csajom nem sértődik meg azon, hogyha a parton napozok és elküldöm őt sörért!!

lehet lesz update, most kevés az időm, vár a party :D :D :D

Nincsenek megjegyzések: