2010. szeptember 13., hétfő

Dupla DISCO

Írtam a havernak, hogy mi is lesz ma este, mert meg voltunk beszélve. Autóm volt, pénzem is! Ennyi kell egy jo partyhoz.


Volt egy jó hely, kicsit meszebb, kicsit drágább, de tele nővel. Nekem ez nem számit, mert a csajom is jött velem.


Elugortam a nőmért, de az már készvolt. Mentem a haverokért, de azok már be voltak indulva. Remegett a kezük az üveg után. Egy kis megálló még egyik havernál, mert üres volt a lakás és ez megfelelő hely a bemelegítéshez.


Üveg vodka elment félig és már ültünk is az autóba.


Fura dolog történt, mert az út előtt tankoltam és azt úrta ki a kijelzőre, hogy elfogyott a benya. Na volt fosás, hogy mi lesz. Meg is álltunk egy üvegért a kúton, mert nem csak a benzin tud hamar elfogyni. Amíg ők shoppingoltak én alálestem az autónak, hogy nincs-e megütve a tank... az én vezetésem mellett nem is lett volna meglepő.

Egy folt se, se semmi. Furcsa. Bedurrantom a motrot és csoda, megvan az eltűnt benyám.


Megérkeztünk a discoba, ami egy kis bár egy kurvapuccos helyen tele szabad úri kurvákkal és a legjobb pinákkal!

Gyanús volt, hogy kevesen voltak, de rájöttünk miért. Volt egy pár emberke, akik nagyobban voltak a kidobóknál és feltűnően szabadok voltak és volt egy pár méteres üres rész körülöttük. Nem vagyuk félősek, de ezektől mindenki félt. Fel is ismerte a haver h egyik az széles környéken uralkodó alvilág tagja és a többiek tuti a többiek voltak.


El is találtuk, mert egy órával később már a csajokat fogdozták a saját 1zélésük szerint és a random emberek kezéből csapkodták ki a poharat akár a kidobók előtt is.


Az a haver aki ismert családból való mondta, hogy ennek nem lesz jó vége. Persze ezt mi is tudtuk, mert amikor elkezdtek csoportosan áldozatot keresni akkor hirtelen kiürült az a terem ahol ők voltak. Na mentünk is fel.


Pont előttünk futott le az egyik állat, hogy ellenőrzés jön. Mi szrencsére akkor már az ajtón túljutottunk.


Túl korán volt még hazamenni, ígyhat elmentünk egy másik helyre, ami nem is volt messzire. Nagy, igazi disco volt az, csak egy bajjal, hogy sok csigány járt oda. Minket nem zavartak, mert ha ezek valakihez értenek akkor az a mulatás. Tetszett is a hely, mert nem volt pofonszag, vagyis ha volt akkor az mi csináltuk.


Azon kívül, hogy ezek okosra itták magukat és a casanova haver megnt a legrandább nőket kapta fel, nem történt semmi extra. De kurvajót buliztam VÉGRE!!

Nincsenek megjegyzések: